آموزشی

راهنمای ثبت نام در اپلیکیشن خانه هوشمند بهامد

Registration

ملاحظات

قبل شروع نصب و آموزش اپلیکیشن خانه هوشمند بهامد حتما نکات زیر را بخوانید:

  • لطفا تمامی مراحل را مطابق با دستور‌العمل انجام دهید تا دچار هیچگونه مشکلی نشوید. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در مورد مراحل ذکر شده، لطفا از بخش پشتیبانی وبسایت بهامد اقدام فرمایید.
  • قبل از ثبت هرگونه تیکت پشتیبانی و یا تماس با واحد پشتیبانی، بخش عیب‌یابی حتما مطالعه شود. همچنین، تمامی اتصالات شبکه‌ای (اینترنت) را بررسی فرمایید و پس از آن، اقدام به ثبت تیکت فرمایید.
  • لطفا از آخرین نسخه منتشر شده اپلیکیشن بهامد استفاده نمایید. شما می‌توانید آخرین ورژن اپلیکیشن را از طریق وبسایت www.behamad.ir و یا بخش بروزرسانی نرم‌افزار در اپلیکیشن دریافت کنید.

اقدامات اولیه

  • اینترنت پایدار: لطفا از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • شماره تلفن معتبر: لطفا از شماره تلفن موبایل معتبر استفاده کنید. از وارد کردن شماره های مجازی جدا خودداری فرمایید.

اگر به دنبال خرید پریز هوشمند هستید به شما توصیه میکنیم حتما از امکانات پریز هوشمند بهامد دیدن فرمایید.

ثبت نام در اپلیکیشن

  • پس از دانلود و نصب اپلیکیشن بهامد، اپلیکیشن را باز کنید.
  • پس از باز شدن اپلیکیشن، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
ثبت نام در اپلیکیشن بهامد

ثبت نام در اپلیکیشن بهامد

  • مطابق تصویر، کد ملی و شماره تلفن خود را وارد نمایید. تمامی مقادیر را با اعداد انگلیسی وارد شود.
  • اگر قبلا با شماره تلفن و یا کد ملی ثبت نام انجام دادید، دیگر قادر به ثبت نام نیستنید. میتوانید از شماره تلفن و کد ملی دیگری استفاده کنید.
  • اگر با کدملی و شماره تلفن همراه خود، چندین بار درخواست داده باشید، شماره کد ملی و شماره تلفن همراه شما به مدت 15 دقیقه مسدود خواهد شد. لذا در وارد کردن اطلاعات دقت فرمایید.
  • پس از وارد کردن مقادیر، گزینه ثبت را بزنید.
احراز هویت اپلیکیشن خانه هوشمند بهامد

احراز هویت اپلیکیشن خانه هوشمند بهامد

  • پس از وارد کردن اطلاعات، کد احراز هویت 5 رقمی شما ارسال خواهد شد.
  • کد مورد نظر را مطابق تصویر وارد نمایید و ثبت را انتخاب کنید.
  • اعتبار هر کد احراز هویت، 2 دقیقه میباشد. لذا پس از این مدت، درخواست جدیدی را باید ثبت کنید.
  • اگر به هر دلیلی کد احراز هویت برای شما ارسال نشد، میتوانید تا حداکثر 3 مرتبه درخواست کد مجدد کنید.
  • در صورت تکرار درخواست بیش از 3 مرتبه، شماره ملی و شماره تلفن همراه شما به مدت 15 دقیقه مسدود خواهد شد. لطفا در وارد کردن مقادیر نهایت دقت را داشته و در صورت نیاز، با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
پیامک احراز هویت

پیامک احراز هویت

  • پس از احراز هویت موفق، به صفحه مشخصات وارد می شوید. در این صفحه، اطلاعات خود را به دقت وارد نمایید.
  • برای رمز عبور، لطفا از یک رمز عبور 8 کاراکتری و تلفیقی از علائم، اعداد و حروف استفاده نمایید. انتخاب یک رمز ساده، میتواند سطح امنیت حساب کاربری شما را پایین آورد.
  • پس از وارد کردن تمامی مقادیر، برروی دکمه ثبت را زده و منتظر بمانید.
  • دقت کنید ثبت حساب کاربری ممکن است کمی زمان بر باشد. لذا خواهشمندیم صبور و شکیبا باشید.
وارد کردن اطلاعات

وارد کردن اطلاعات

عیب یابی

هنگام ثبت شماره تلفن همراه و کد ملی، با خطای کدملی و یا شماره تلفن همراه معتبر نمی باشد مواجه می شوم.

  • علت آن، وجود اشتباه در مقدار وارد شده است. لطفا کد ملی خود و شماره تلفن همراه را به درستی وارد نمایید و نهایت دقت را به عمل آورید.

پیغام فردی با این مشخصات در سیستم موجود می باشد برای من ظاهر می شود.

  • کد ملی و شماره تلفن همراه وارد شده توسط شما قبلا احراز هویت و ثبت نام شده است. اگر تاکنون ثبت نامی انجام ندادید، از طریق پشتیبانی وبسایت به آدرس behamad.ir با ما در میان بگذارید.

کد احراز هویت برای من ارسال نشده است.

  • اگر کد احراز هویت پس از 3 بار تلاش برای شما ارسال نشد، شماره تلفن همراه وارد شده را بررسی بفرمایید. نیازی به وارد کردن کد کشور (98) نیست. لطفا از شماره های مجازی و خریداری شده خارج از کشور به هیچ عنوان استفاده نفرمایید.

کد احراز هویت معتبر نمی باشد.

  • در صورتی که با این پیام مواجه شدید، مجدد درخواست ارسال کد احراز هویت کنید. دقت کنید هر کد احراز هویت تنها تا 2 دقیقه معتبر است. پس از آن، باید مجدد درخواست کد کنید.

پیام مشکل در برقراری ارتباط برای من ظاهر می شود.

  • علت عدم اتصال به اینترنت میباشد. لطفا اتصال پایدار تلفن همراه خود به اینترنت اطمینان حاصل فرمایید.

به علت تلاش های نا موفق امکان ارسال کد وجود ندارد. لطفا مدتی دیگر تلاش فرمایید.

  • علت، درخواست بالاتر از حد مجاز است. شما تنها مجاز هستید 3 مرتبه درخواست کد احراز هویت کنید. پس از آن، کد ملی و شماره تلفن همراه شما به مدت 15 دقیقه مسدود خواهد شد.  در صورتی که کد احراز هویت برای شما ارسال نمی شود، شماره تلفن همراه خود را بررسی کنید و یا از طریق پشتیبانی وبسایت به آدرس behamad.ir با ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید