خانه هوشمند

همه چیز در مورد آشپزخانه هوشمند – راهنمای خرید کامل

همه چیز در مورد آشپزخانه هوشمند - راهنمای خرید کامل

طراحی خلاقانه آشپزخانه این پتانسیل را دارد که چیزی منحصر به فرد را به فضای شما بیاورد. چه به دنبال یک یخچال نسل بعدی باشید و چه چیزی می خواهید که زندگی را کمی آسان تر کند، ایجاد یک آشپزخانه هوشمند بهترین راه برای ارتقاء فضای شما است.

 

آشپزخانه هوشمند چیست؟

ما در آستانه یک انقلاب فناوری هستیم. از آنجایی که دستگاه های ما بیشتر و بیشتر می توانند با یکدیگر صحبت کنند، اینترنت اشیا فناوری های جدید و هیجان انگیزی را وارد خانه های ما می کند. ایده این است که به ما کمک کند هوشمندتر زندگی کنیم و اطلاعات ضروری را در اختیار ما قرار دهد.

حتی اقلام اولیه در خانه های ما پیشرفته تر می شوند. از اجاق‌ها و یخچال‌های دارای Wi-Fi گرفته تا قهوه‌سازهای با کنترل صوتی، فن‌آوری جدید انجام کارهای روزانه را آسان‌تر می‌کند.

در محیط آشپزخانه، تقریباً همه وسایل و ابزارهای رایج ما یک جایگزین “هوشمند” دارند که حتی احتمالات بیشتری را باز می کند.
با این حال، ایجاد یک آشپزخانه هوشمند فقط به معنای اتصال دستگاه های شما به اینترنت نیست. در مگنت، محصولات و نوآوری‌های ما به چهار روش ساده به شما و خانواده‌تان کمک می‌کنند: صرفه‌جویی در وقت و انرژی، سرگرمی، کنترل ماندن و سازماندهی. از یخچال هایی که شما را در بالای مواد غذایی نگه می دارند تا نوار صوتی بلوتوثی که به طور یکپارچه در کابینت شما قرار می گیرد، گزینه های خلاقانه زیادی برای کشف داریم.

10 بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند برای سال 1402

بهترین لوازم اشپزخانه هوشمند

بهترین لوازم اشپزخانه هوشمند در سال 1402 را در مقاله ان بخوابید

هزینه یک آشپزخانه هوشمند چقدر است؟

آشپزخانه های هوشمند اوج طراحی خلاقانه هستند، بنابراین، جای تعجب نیست که بسیاری از این لوازم و ابزارها می توانند بسیار گران باشند. با این حال، خبر خوب این است که فناوری هوشمند در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است. این بدان معناست که وسایل هوشمند به طور فزاینده ای در دسترس هستند، به این معنی که ایجاد یک آشپزخانه هوشمند بیش از آنچه فکر می کنید دست یافتنی است.

بهترین راه برای برنامه ریزی بودجه این است که تحقیقات خود را انجام دهید. به این فکر کنید که چه نوع وسایل آشپزخانه هوشمندی را در مقابل وسایل مورد نیاز خود می خواهید و از آنجا بروید. به یاد داشته باشید، ایجاد یک فضای خلاقانه که برای شما مناسب باشد، فقط مربوط به محصولات با تکنولوژی پیشرفته نیست. سیستم های ذخیره سازی هوشمندانه طراحی شده و ویژگی های داخلی همه می توانند در نحوه استفاده از آشپزخانه شما تفاوت ایجاد کنند.

آشپزی هوشمند

وقتی صحبت از آشپزی می شود، فناوری هوشمند چیز خاصی را ارائه می دهد. ممکن است قبلاً با استفاده از دستیارهای صوتی هنگام آشپزی آشنا باشید (تنظیم تایمر یا بررسی وزن ها هرگز آسان تر نبوده است). با این حال، طیف وسیعی از ابزارهای آشپزخانه هوشمند دیگر در دسترس هستند که می توانند زندگی را حتی راحت تر کنند.

برخی از وسایل اشپزخانه هوشمند

در ادامه با برخی از وسایل اشپزخانه هوشمند اشنا میشوید:

همه چیز در مورد خانه هوشمند وایرلس یا بیسیم

همه چیز در مورد خانه هوشمند وایرلس و بیسیم

خانه هوشمند وایرلس یا بیسیم ، کنترل خودکار دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی خانگی متصل به اینترنت است. این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های زمانی سفارشی ...

گاز هوشمند

گاز هوشمند استرس آشپزی را از بین می برند. این لوازم هوشمند دارای ویژگی‌های مختلف فراوانی هستند، از جمله اعلان‌هایی که به شما اطلاع می‌دهند که شام آماده است و کنترل فر از راه دور از طریق تلفن هوشمندتان. با مدل‌های سامسونگ، حتی می‌توانید دستور العمل‌هایی از سرآشپزها را پیدا کنید، که می‌توانید از طریق Wi-Fi با فر خود به اشتراک بگذارید.

اجاق های هوشمند

اجاق های هوشمند استرس آشپزی را از بین می برند. این لوازم هوشمند دارای ویژگی‌های مختلف فراوانی هستند، از جمله اعلان‌هایی که به شما اطلاع می‌دهند که شام آماده است و کنترل فر از راه دور از طریق تلفن هوشمندتان. با مدل‌های سامسونگ، حتی می‌توانید دستور العمل‌هایی از سرآشپزهای ستاره‌دار میشلن پیدا کنید، که می‌توانید از طریق Wi-Fi با فر خود به اشتراک بگذارید.

یخچال هوشمند

یخچال های هوشمند در دنیای لوازم هوشمند موج ایجاد کرده اند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این ابزارهای چشمگیر تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند و حتی می توانند به عنوان یک مرکز مرکزی برای خانه خانواده عمل کنند.

کنترل دما و رطوبت

در حالی که نسبت به سایر ویژگی های لوازم هوشمند کمتر چشمگیر است، کنترل دما و رطوبت یخچال هوشمند شما بسیار مفید است. بسیاری از یخچال های هوشمند به شما این امکان را می دهند که مناطق مختلف یخچال خود را نیز کنترل کنید و تجربه ای کاملا سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت اتصال

مانند بسیاری از لوازم خانگی هوشمند، یخچال هوشمند شما ممکن است این گزینه را داشته باشد که با سایر وسایل یا دستگاه های موجود در خانه شما صحبت کند. این می‌تواند به سادگی ارسال یک اعلان برای اطلاع دادن به بچه‌ها از آماده شدن شام یا اضافه کردن یادداشتی باشد که به خانواده‌تان اطلاع می‌دهد که از سرکار دیر به خانه می‌روید.

نظارت بر مواد غذایی

بسیاری از یخچال های هوشمند به شما این امکان را می دهند که مواد غذایی خود را اسکن کنید تا تاریخ مصرف را پیگیری کنید. این ویژگی به ویژه برای کاهش ضایعات مواد غذایی مفید است و می تواند به پیگیری مواردی که اغلب در مورد یخچال فراموش می شوند کمک کند. حتی می‌توانید یخچال خود را به خواربارفروشی آنلاین خود وصل کنید و به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار محصولات معمولی را به لیست خرید خود اضافه کنید. برخی از یخچال های هوشمند دارای دوربین هستند که از راه دور قابل دسترسی هستند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که محتویات یخچال خود را از راه دور بررسی کنید و پس از بازگشت به خانه، سفر به فروشگاه‌ها را ذخیره کنید.

ایمنی هوشمند

فناوری هوشمند فقط به لوازم آشپزخانه شما محدود نمی شود. سایر ابزارهای آشپزخانه هوشمند نیز بسیار مفید هستند. ممکن است بخواهید در مورد سرمایه گذاری در موارد زیر فکر کنید:

قفل هوشمند درب

چه به دنبال قفل هوشمند برای درب پشتی خود باشید و چه به دنبال قفل های کودک ابتکاری برای محافظت از کودکان خود در برابر مواد خطرناک (مانند محصولات تمیز کننده یا الکل) باشید، می تواند ارزش سرمایه گذاری در یک سیستم هوشمند را داشته باشد. اینها به شما امکان کنترل نحوه قفل کردن درها یا کمدها و انعطاف پذیری باز کردن قفل آنها را در زمانی که می خواهید (به عنوان مثال، زمانی که بچه ها به رختخواب رفته اند یا زمانی که شما مشغول سرگرمی هستید) به شما می دهد.

دماسنج دیجیتال

گجت‌های هوشمند آشپزخانه می‌توانند آشپزی را ایمن‌تر کنند، به‌ویژه در مورد تهیه غذا. برای یک راه آسان برای بررسی دمای دستور غذا، سعی کنید روی یک دماسنج دیجیتال هوشمند سرمایه گذاری کنید. اینها به تلفن شما متصل می شوند و اندازه گیری دقیق دمای غذا را به شما می دهند. بسیاری از این دماسنج‌های هوشمند حتی خواندن شما را با غذایی که می‌پزید تنظیم می‌کنند، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود به یاد داشته باشید که چه دمایی برای ظرف شما مناسب است.

بلندگوها و دستیاران هوشمند

چه عاشق سرگرمی باشید و چه هنگام آزمایش در آشپزخانه از گوش دادن به موسیقی لذت می برید، بلندگوهای هوشمند برای هر عاشق موسیقی ضروری است. طیف وسیعی از گزینه های بلندگو برای انتخاب وجود دارد که بسیاری از آنها به طور خاص برای آشپزخانه طراحی شده اند و انعطاف پذیری زیادی به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید