خانه هوشمند

استخر هوشمند – مزایا و امکانات جالب استخر هوشمند

استخر هوشمند - مزایا و امکانات جالب استخر هوشمند

فناوری هوشمند در چند سال گذشته زندگی همه ما را متحول کرده است و همیشه هوشمندتر می شود. خانه‌های ما اکنون می‌توانند کارهای ساده‌تری را نسبت به قبل انجام دهند و زمان ما را آزاد کنند و زندگی ما را آسان‌تر کنند. پس چرا نباید همین امر برای استخر شما صادق باشد؟

استخرهای آینده همگی با نصب فناوری هوشمند عرضه خواهند شد و این روند در حال حاضر شروع شده است. در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید استخر خود را هوشمندتر کنید و مزایای بسیاری که داشتن یک استخر هوشمند می تواند به زندگی شما بیاورد در این مقاله در نمایندگی خانه هوشمند به شما اطلاعات جامعی در مورد استخر هوشمند می‌دهیم.

مزایای استخر هوشمند

در گذشته نه چندان دور، و حتی در بسیاری از خانه‌های امروزی، عملکرد استخر باید از یک صفحه کنترل، معمولاً در جایی در داخل خانه، کنترل می‌شد. تمام عملکردهای خودکار استخر، مانند روشنایی و گرمایش، باید از قبل برنامه ریزی شده باشند. بسیاری از عملکردهای دیگر، مانند تمیز کردن استخر و بررسی تعادل شیمیایی، هنوز باید دستی انجام شوند.

همه اینها تلاش زیادی می خواهد و مستعد خطای انسانی است. برای مثال، اگر فراموش کردید که گرمایش استخر خود را قبل از بیرون رفتن خاموش کنید، نمی توانید آن را تا زمانی که به خانه برگردید خاموش کنید. این کار انرژی زیادی را هدر می دهد و هزینه های غیرضروری برای شما به همراه دارد.

علاوه بر این، نگهداری استخر مقدار زیادی از زمان شما را می گیرد. تمیز کردن استخر به صورت دستی یک کار دشوار و ناخوشایند است، اما باید به طور منظم انجام شود، همه در اوقات فراغت خود زمانی که واقعاً می خواهید از گذراندن وقت در استخر خود لذت ببرید.

یک استخر هوشمند می تواند از این موارد برای شما و همچنین انجام بسیاری از عملکردهای دیگر مراقبت کند، بنابراین اگر می خواهید حداکثر لذت را از استخر خود ببرید و زمان بیشتری را آزاد کنید، قطعاً باید به آن توجه کنید. در اینجا توضیح می‌دهیم که چگونه کار می‌کند، و کدام عناصر استخر شما را می‌توان خودکار کرد، به شما این ایده را می‌دهد که اگر در برخی از فناوری‌های استخر هوشمند سرمایه‌گذاری کنید، زندگی‌تان چقدر راحت‌تر می‌شود.

ارتقا عملکرد استخر شما

یک استخر هوشمند توسط یک سیستم مدیریت متمرکز استخر کنترل می شود. این به شکل یک برنامه تلفن همراه، یک پلت فرم آنلاین یا نرم افزاری است که می توانید دانلود کنید. کاری که این کار انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد تمام عملکردهای استخر خودکار خود را از یک صفحه روی تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود کنترل کنید و همه چیز را در جایی قرار دهید که بتوانید به راحتی آن را ببینید و درک کنید. این به خودی خود می تواند زمان مدیریت تمام عملکردهای مختلف استخر شما را به شدت کاهش دهد.

معرفی انواع خانه هوشمند + مزایای آن

معرفی انواع خانه هوشمند و معرفی مزایای آن

خانه های هوشمند را میتوان به دسته بندی های متفاوتی تقسیم بندی کرد و در مقاله مربوط به ان شما اشنایی کاملی با انواع خانه هوشمند بدست می اورید و همچنین به مزایای هر یک اشاره کرده ایم ...

علاوه بر این، عملکردهای استخر شما می توانند از راه دور، از هر کجا که هستید، از طریق تلفن هوشمندتان کنترل شوند. بنابراین اگر فراموش کردید که گرمایش استخر را خاموش کنید، می توانید به سادگی روی یک دکمه روی صفحه نمایش خود ضربه بزنید و به طور خودکار خاموش می شود. این باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود و می تواند قبوض خانه شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. همچنین به این معنی است که می توانید گرمایش استخر خود را مثلاً از محل کار خود روشن کنید، بنابراین استخر دمای مناسبی برای شما خواهد بود که به محض رسیدن به خانه، به جای اینکه منتظر بمانید تا آب گرم شود، مستقیماً داخل آن بپرید. بالا

یک سیستم مدیریت استخر خوب چیست؟

بهترین سیستم‌های مدیریت استخر نسخه‌هایی از برنامه را برای iOS و اندروید ارائه می‌دهند، به طوری که اگر تلفن یا لپ‌تاپ خود را عوض کنید، همچنان می‌توانید تمام عملکردهای استخر خود را بدون زحمت مدیریت کنید. بسیاری از آنها با سایر سیستم های هوشمند مانند Amazon Echo و Google Home نیز سازگار هستند. با همگام سازی این موارد، می توانید تمام عملکردهای هوشمند خانه و استخر خود را به راحتی در یک مکان در دسترس قرار دهید، بنابراین می توانید همه چیز را به صورت مرکزی کنترل کنید.

سیستم‌های مدیریت استخر از شرکت‌های معتبر استخر، از جدیدترین فناوری‌ها استفاده می‌کنند و به‌روزرسانی‌های رایگان را ارائه می‌کنند تا استخر شما همیشه کارآمد باشد. این تنها نوع سیستم مدیریت استخر است که باید انتخاب کنید، زیرا یک شرکت تاسیس شده با شهرت خوب همیشه می تواند کمک فنی و پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد.

کدام عملکرد استخر خود را می توانید از طریق سیستم استخر هوشمند کنترل کنید؟

فناوری هوشمند استخرهای واقعا هوشمندانه ای ایجاد می کند که می توانند بسیاری از عملکردهای خود را بدون نیاز به بلند کردن انگشت خود انجام دهند. این شامل:

1- سیستم کنترل سطح کلر هوشمند

آزمایش سطح کلر استخر یک بخش پر زحمت اما ضروری در نگهداری استخر است. سطوح صحیح کلر باید همیشه در آب استخر باشد، زیرا این کار باکتری ها را از بین می برد و استخر شما را برای شنا ایمن نگه می دارد. همچنین ضروری است که این سطوح به درستی انجام شود تا آب تعادل pH را حفظ کند. این مهم است زیرا تعادل اشتباه می تواند باعث تحریک پوست و چشم افرادی شود که در استخر شنا می کنند.

همه چیز در مورد خانه هوشمند وایرلس یا بیسیم

همه چیز در مورد خانه هوشمند وایرلس و بیسیم

خانه هوشمند وایرلس یا بیسیم ، کنترل خودکار دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی خانگی متصل به اینترنت است. این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های زمانی سفارشی ...

یک کلرساز نمک هوشمند با مدیریت سطوح کلر خود فشار را از شما برمی دارد. سطح آب را آزمایش می کند و اطمینان می دهد که مقدار مناسب کلر همیشه اضافه می شود، آب استخر شما را بهداشتی نگه می دارد و تعادل pH ایمن را حفظ می کند، بنابراین می توانید بدون نگرانی از شنا در استخر خود لذت ببرید.

2- پمپ های هوشمند استخر

پمپ استخر شما یکی از ضروری ترین قسمت های استخر شما است. این استخر وظیفه گردش آب استخر را بر عهده دارد تا استخر تمیز بماند و فرصتی برای رشد جلبک ها و باکتری ها وجود نداشته باشد و همچنین اطمینان حاصل شود که کل استخر شما تا دمای ثابت و بدون “نقاط سرد” گرم می شود.

با این حال، پمپ های استخری می توانند بسیار گران باشند و بین 1600 تا 2000 وات انرژی مصرف می کنند. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان استخر آنها را به اندازه کافی در حال اجرا نمی گذارند تا بتوانند کار خود را به طور موثر انجام دهند، بنابراین ممکن است آب استخر شما آنطور که فکر می کنید تمیز نباشد.

یک پمپ استخر هوشمند تا 85 درصد انرژی کمتری نسبت به پمپ های سنتی مصرف می کند، بنابراین می توان آن را با خیال راحت و مقرون به صرفه در 24 ساعت شبانه روز کار کرد. این بدان معنی است که آب استخر شما این شانس را دارد که به درستی گردش کند، آب را تمیز نگه می دارد و مطمئن می شود که کل استخر تا همان دما گرم می شود.

3- فن آوری هوشمند استخر خود تمیز شونده

هیچ کس از تمیز کردن دستی استخر خود لذت نمی برد، اما اگر می خواهید استخر خود را عاری از خاک و زباله نگه دارید، این کار طولانی و دشوار باید به طور منظم انجام شود. بنابراین تصور کنید اگر استخر شما واقعاً بتواند خودش را تمیز کند، زندگی شما چقدر راحت تر می شود.

استخرهای امروزی به لطف فناوری هوشمندانه استخرهایی مانند Compass Pools استرالیا که سیستم خود تمیز شوندگی کف Vantage را برای استخرهای شنا خود توسعه داده اند، می توانند این کار را انجام دهند. این سیستم از طریق یک سری نازل که در کف استخر شما نصب می شود کار می کند، زمانی که از آن استفاده نمی کنید، همسطح قرار می گیرند، بنابراین در هنگام شنا مانعی ایجاد نمی کنند. هنگامی که می خواهید استخر خود را تمیز کنید، به سادگی روی گوشی هوشمند خود ضربه می زنید و نازل ها باز می شوند، فواره های آب از کف استخر به سمت بالا پرتاب می شوند، زباله ها را به سمت تخلیه استخر می برید و آب را در سراسر استخر به گردش در می آورید.

چرخش آب از پایین به بالا روش تمیز کردن بسیار مؤثرتری نسبت به سیستم فیلتراسیون سنتی است که فقط یک سوم بالای آب را به گردش در می آورد.

از آنجایی که این فناوری هوشمند است، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را از تلفن یا لپ‌تاپ خود روشن کنید و زمان مناسبی مانند شب را انتخاب کنید، بنابراین استخر شما برای استفاده در صبح روز بعد تمیز می‌شود.

4- گرمایش و روشنایی هوشمند استخر

با سیستم‌های هوشمند امروزی، هرگز نگران فراموش کردن خاموش کردن گرمایش یا چراغ‌های استخر نخواهید بود! علاوه بر این، می‌توانید با لمس یک دکمه استخر خود را به محیطی راحت‌تر و دلپذیرتر تبدیل کنید و اطمینان حاصل کنید که بدون توجه به جایی که هستید، استخر شما می‌تواند زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید دمای مناسبی داشته باشد. همچنین می توانید چراغ های استخر را از گوشی خود روشن کنید یا آن ها را طوری تنظیم کنید که در فواصل زمانی مختلف تغییر رنگ دهند و فضایی عالی برای مهمانی استخر ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید